veckan innan jag drog till hemlandet var jag bjuden på dop. Michael & hans vän Tim var båda uppklädda i frack o slips, de såg ut som FBI, haha, eller ah MI5 borde jag väl säga. Efteråt blev det kaffe på Costa, såg ut som ett riktigt spion-möte..
Kommentera gärna, det här en sådan där bild då jag känner mig osäker på om jag vill erkänna den som min, därför att jag själv inte gillar den så värst.. Men vad säger att min åsikt betyder att det inte är en "bra" bild?
// The week before my return to the country of my origin I was invited to a christening. Michael & his mate Tim were both in their Sunday best, resulting in them looking rather like FBI, haha, or should I say MI5. Afterwords we had a coffee at Costa, but it looked more like a undercover meeting. Do comment on this photo please, it's one of those when I don't feel sure I want to put my name on it, personally I don't like it.. But then againt, just because I don't like doesn't necessarily mean it's a bad photo?

Comments